EasyWebshop

TITADAMP

TITADAMPTevredenheidsscore: 5/5
308 stemmen, 333 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

TITADAMP kwalitatieve elektrische sigaretten en dampvloeistof

/www.titadamp.nl

TITADAMP
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound, Polish złoty

Recensies

Er zijn 333 recensies gevonden.

Schrijf recensie

WolfjeDonderdag, 12 juli 2018 om 15:03

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Heerlijke liquids voor een redelijke prijs, top webshop.

F.GelensDinsdag, 10 juli 2018 om 6:15

Zeer tevreden over mijn bestelling,snel geleverd,leuke site ook met veel keuze

GreetMaandag, 9 juli 2018 om 11:38

zeer goede service

BertVrijdag, 6 juli 2018 om 13:11

Wederom dik tevreden

wernerMaandag, 2 juli 2018 om 22:40

Zeer tevreden over de behandeling van mijn bestelling. TITADAMP heeft er een nieuwe klant bij.
Zeker een aanrader.

DimiZaterdag, 30 juni 2018 om 18:48

Goede prijzen en snelle service! Een aanrader!

SteveVrijdag, 29 juni 2018 om 14:09

Zeer snelle levering ,zeer tevreden!

rob verduinDonderdag, 28 juni 2018 om 0:15

weer snel en al op nicotine niveau gemengd....klasse

TeunMaandag, 25 juni 2018 om 15:40

Super service, laat in de middag besteld en de volgende dag in huis met extra's!

TomZondag, 24 juni 2018 om 13:26

Super snelle service!

Pakket binnen 2 dagen ontvangen met Track en Trace en onbeschadigd aangekomen.

Jordan EliesenDonderdag, 21 juni 2018 om 13:43

Fijne webshop snel geleverd en snel response bij vragen. Bestel hier zeker vaker.

A.hWoensdag, 20 juni 2018 om 21:13

Super fijne en prettige webshop heel vriendelijk en klantgericht direct antwoord op vragen via app en kreeg het pakketje super netjes verpakt thuis ☺️ben blij met mijn mi pod black sand en met de Nic salt

Katja R.Maandag, 18 juni 2018 om 15:59

Mijn eerste bestelling gedaan en zeer tevreden over de service en de snelle levering. Nog niet alle smaakjes van Titadamp die ik besteld had kunnen proeven, maar diegene die ik wel al heb getest zijn alvast geslaagd!

@nj@Zondag, 17 juni 2018 om 16:17

Super webshop! Alles mooi op tijd geleverd en vooral de Hubbalicious liquid van Titadamp is heerlijk!!

RenéWoensdag, 13 juni 2018 om 16:27

Een online shop met een mooi assortiment met soms zelden in Nederland te verkrijgen high-end vape producten en zeer schappelijke prijzen.

Ik ben dus erg tevreden met mijn heel voordelige aanschaf, de Wismec Inde Duo RDA.

Dennis de BoerDinsdag, 12 juni 2018 om 20:02

Eerste bestelling gedaan en supersnel geleverd, gekregen wat ik besteld had

JVMaandag, 11 juni 2018 om 13:09

Geweldige service en zeer snelle levering naar België! Doe zo verder Bruce!

YorrickVrijdag, 8 juni 2018 om 22:32

Heb alles snel gekregen en als je een vraag hebt beantwoorden ze je snel en op een begrijpelijke manier. En als je voor iets je meer centen besteld krijg je misschien een leuk cadeautje erbij ;)

Bert VisscherVrijdag, 8 juni 2018 om 15:03

Afgelopen week voor het eerst hier wat besteld. (De Asmodus minikin V2)
Je wordt via de mail op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Hoewel het niet "vandaag besteld, morgen in huis" is. Vind ik het binnen 48 uur toch snel genoeg. En het extraatje in de vorm van een heerlijke shake 'n vape kan ik ook zeer waarderen. Deze zal ik in de toekomst vaker bestellen.

Richard VisserWoensdag, 6 juni 2018 om 20:23

Bij Bruce ken je altijd voor alles terecht, de service is top! Kan absoluut iedere vaper aanraden om hier de aankopen te doen. Een betrouwbare verkoper met een eerlijke prijs!

Dirk ZwartenbolWoensdag, 6 juni 2018 om 13:48

Nog steeds een zeer tevreden vaper,en dat na bijna 60 jaar
Zware shag,heb lang moeten zoeken maar bij Titadamp een goede vervanger kunnen vinden : de Nelle liquid die ook nog eens lekker dampt en het "rook" gevoel en smaak geeft van zware shag ook qua service niets dan lof !

AndregoMaandag, 4 juni 2018 om 17:30

Bake off en Merengue besteld. Was snel binnen. Maar ik vind de smaken wat flauw mogen van mij iets meer aanwezig zijn. Ik laat ze nog een paar dagen staan misschien dat er nog wat veranderd na wat langer steepen.

Gerrit boonWoensdag, 30 mei 2018 om 13:36

Service is op en top kan iedereen aanbevelen hier een besteling te doen goede liquid top top top

RobDinsdag, 29 mei 2018 om 16:41

Eerste bestelling super snel binnen

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën