EasyWebshop

RC-PLANES.BE

RC-PLANES.BETevredenheidsscore: 5/5
27 stemmen, 34 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Officiele verdeler van o.a. FMS, Black Horse, Rc Plus,... in België.

www.rc-planes.be

RC-PLANES.BE
StatusOpen: Klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Recensies

Er zijn 34 recensies gevonden.

Marc DE VUSSERDinsdag, 15 november 2016 om 13:17

Snelle levering , snelle communicatie per e-mail.
Kreeg bij bestelling van regelaar 65 Amp gratis upgrade naar versie 85 Amp wegens niet leverbaar!
Van goede service gesproken!
Zeer tevreden : doe zo verder !

Greetz ,
Marc

vanderborstDinsdag, 18 oktober 2016 om 22:55

snelle en goede service, keep up the good work.

frits .dettmann@hotma&il.beDinsdag, 20 september 2016 om 17:16

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

spinner (FMS)in goede staat ontvangen.Volgende aankoop komt beslist.

tot de volgende aankoop Frits

JairfaizalVrijdag, 2 september 2016 om 13:13

Weer een goede bezorging alles netjes ingepakt in stevige doos. Snelle bezorging ben zeer tevrede.

JairfaizalVrijdag, 17 juni 2016 om 9:36

Nou ik zou nadat ik mijn bestelling heb ontvangen nog een review schrijven. Dat doe ik dan bij deze.
De levering is netjes alles zat goed verpakt in een grote doos geen beschadigingen. Ook de kleine dingen waren goed verpakt.
Ik ben tevreden en is zeker een aanrader.
Misschien een puntje voor de web site duidelijker aangeven wat op voorraad is of niet.

JairfaizalMaandag, 13 juni 2016 om 13:48

Zou heel graag een positieve review willen schrijven, over snelle levering en goede service. Maar helaas kan ik dat nog niet doen, heb een aantal dingen besteld een week geleden maar nog niets binnen. Wel twee keer een mail gekregen om een review te schrijven. Bij deze.
Hoop mijn bestelling deze week binnen te krijgen.
Als mijn bestilling binnen is zal ik een nieuwe review zetten tot die tijd helaas 2 sterren.

PatrickZondag, 5 juni 2016 om 18:42

Pas de MZ -24 van graupner gekocht bij Tom .
Alles heel goed geregeld en snel besteld .
Zelf terwijl hij op vakantie was :p
Bedankt Tom .
Zeker nog bestellen bij u .
Grtjs
Patrick

Lars MontaubanDonderdag, 19 mei 2016 om 13:48

Blij met de wijze hoe Tom klanten bedient, ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee!

Groeten,

Lars.

Daan VDonderdag, 5 mei 2016 om 18:40

Doe zo verder Tom. Enkel meer technische info op de site vermelden. Ik kom zeker terug.

Rudy SnoeckVrijdag, 26 februari 2016 om 18:44

Goede service en snel antwoord op vragen.
Klein minpunt, de motor van het toestel was losgekomen, maar dit is gemakkelijk te repareren.

Kevin De DeckerDonderdag, 25 februari 2016 om 19:40

Onlangs bij Tom een Arrma Talion gekocht.
Eerst perfect antwoord gekregen op al mijn mails en daarna mijn bestelling zelf gaan ophalen.
Super ontvangst, duidelijke uitleg gekregen en met een goed gevoel vertrokken. Ook qua prijs zeer competitief. Aanrader!

Team Air Hero'sDinsdag, 15 december 2015 om 23:00

RC-Planes (Tom) levert en geeft service als de beste ;-)

i'll be back

https://www.facebook.com/Team-Air-Heros-388668257932484/

Gerrit SterkenDinsdag, 15 december 2015 om 13:20

Mooie en goede producten en een snelle levering ook naar Nederland.
Al enkele producten besteld en zal zeker meer bestellen bij deze shop

PieterVrijdag, 20 november 2015 om 10:57

Uitstekende winkel, scherpe prijzen, en prima producten. Maar vooral: een erg goede service, ook achteraf! Elke vraag wordt snel en vakkundig beantwoord.

RobertoWoensdag, 1 juli 2015 om 13:55

I buy a Trojan T28-V3, great planes, great service.
Excellent, thanks

Jürgen LutzVrijdag, 19 juni 2015 om 17:07

Kunt u mij vertellen wanneer mijn lichaam voor de FMS Bf 109 Brown komt?
Vele Dank!

Vanhoof dannyZondag, 7 juni 2015 om 21:30

De Kunai is een echte topper voor dat geld
Voor mij noch van da

bergmans krisZondag, 24 mei 2015 om 12:59

zeer goede service.probeert altijd tot een goede oplossing te komen bij een probleem. correcte prijzen.

Marc GrilletVrijdag, 15 mei 2015 om 22:31

Inderdaad heel snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Pakket met de FMS P51B werd deze voormiddag keurig afgeleverd !

RC-PLANES.BEDonderdag, 21 mei 2015 om 16:22

Bedankt Marc voor je positieve feedback.
Veel succes met de P-51B!
mvg
Tom

xZondag, 19 april 2015 om 18:32

Snelle levering, goede opvolging

AxelDonderdag, 5 maart 2015 om 18:03

RC-PLANES.BE
Have response to all my questions in a professional way.
Have answered quickly.
Have come up with suggestions and explanations.
Very fast delivery to Sweden (3days).
Competitive price setting of product.
Website can be improved, but not important for me. I like it simple.
5 out of 5 stars
Best regards
/Axel

Ronald SpijkrsDonderdag, 12 februari 2015 om 20:14

Al diverse keren wat besteld, levering is top.
Tom is zelfs een keer naar mijn adres in Nederland gereden
Om een setje retracks af te leveren.
Leveringen zijn altijd netjes en op tijd bezorgd gewoon een top zaak om je aankopen te doen.

GeBeZaterdag, 25 oktober 2014 om 11:50

Snelle levering, goede opvolging, perfecte service

gabriel filiepMaandag, 30 juni 2014 om 21:46

Snelle levering en een perfecte service.

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën