Leni Webshop

Leni WebshopTevredenheidsscore: 4.9/5
7 stemmen, 384 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.leniwebshop.be




Leni Webshop
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaEngels, Frans, Nederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 384 beoordelingen gevonden.

Mevr. Martine Walckiers30 september 2020 om 13:12

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Leni... 1000x dank voor enerzijds de stipte levering van mijn bestelling! Anderzijds kan ik u ook zeggen dat de energie in mijn leefruimte al veranderd is in positieve zin. Ik voel meer kalmte en zachtheid... ���

Mevr. Maddy Antonis22 september 2020 om 10:29

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Lieve Leny,

Ik heb de Q-ball in goede orde ontvangen afgelopen zaterdag. Ik draag hem veel bij me en geeft het me wel een rustig gevoel.
Ik ga er van uit dat ik lang plezier van zal hebben.

Met lieve groeten,
Maddy Antonis

Mevr. Ingrid Van Dijk15 september 2020 om 21:38

Geweldige bijzondere ervaring! Mooi, hoe passend het verhaal is!

Mevr. Marga Jansen12 september 2020 om 10:34

Artikelen nog niet ontvangen

Leni Webshop12 september 2020 om 11:39

Hallo Marga,

Wij hebben de afgelopen week meerdere malen contact met u proberen opnemen i.v.m. uw bestelling, zowel via email als telefonisch.
Intussen is uw bestelling verzonden en hebben we de extra info toegevoegd. U zal uw pakket ontvangen na het weekend.
Groet, Leni

Dhr. Reinier van der Hulst4 september 2020 om 19:52

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

In de anderhalve week voorafgaand aan de lichtcirkel voelde ik mij slap, futloos ne moe, maar laat of slecht slapend. Na de lichtcirkel had ik nog één slechte nacht, maar sindsdien gaat het voelbaar beter met me. Lijken zorgen en problemen uitgepraat en de lucht weer opgeklaard. Geweldig!

Mevr. Annemarieke Coolegem3 september 2020 om 13:30

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Bijzonder om te ontdekken hoe krachtig deze sessie was!

Mevr. Erica Tegenbosch2 september 2020 om 0:12

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Geweldige service en prachtige artikelen voor een mooie prijs.

Ms. Lea De Brandt26 augustus 2020 om 12:25

Heb de video met de reading al een paar keer herbekeken en telkens raak ik nog in verwondering hoe treffend jij mijn verhaal kan brengen. Je weet precies wat er speelt en geeft de nodige inzichten. Bij de algemene readings heb ik ook vaak het gevoel: hé, dat zijn exact mijn gevoelens, gedachten en ervaringen van dit moment. Bij een persoonlijke reading gaat dit nog dieper. Wat een kanjer ben je toch !5 sterren !

Mevr. Marjolein Bos16 augustus 2020 om 9:58

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Bedankt Leni voor de prachtige Reading ik kan het echt iedereen aanraden. Als je haar volgt weet je al hoe goed ze is en zo fijn als ze je dan een persoonlijke Reading geeft met inzichten in jouw eigen proces, erg blij met de inzichten die ik heb mogen ontvangen.

Mevr. Charlene Dupont15 augustus 2020 om 13:40

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Vorig weekend mijn bestelling goed ontvangen. Levering op zaterdag is zeker een plus voor mij.
Zeer enthousiast over de geleverde artikelen.
Ook wil ik Leni bedanken voor alle geweldige video's en de extra info die ik kreeg bij het uitkiezen van qball en kristallen. Aangenaam en warm contact waardoor zeer tevreden!

Mevr. Tosca de Drie14 augustus 2020 om 5:00

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Verkorte versie lichtcirkel 3/8
Dankjewel!

Mevr. Margy Torré13 augustus 2020 om 0:40

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Voor het eerst meegedaan met de lichtcircel op 3/8. Héél even heb ik een moment van zeer diepe- intense liefde mogen voelen. Vreemd genoeg maakt het verder iets onrustigs in mij los wat ik niet verwacht had. Bij meditatie daarna gebeuren tot nu toe de mooiste dingen, waarbij ik de lavender love kleur telkens mooi waarneem en de cirkel weer zie. Mooie ervaring. 5 sterren

Mevr. Liesbeth Van Holsbeeck11 augustus 2020 om 21:56

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer tevreden met aangevraagde reading via video. Ook heel tevreden met eerder bestelde artikelen, altijd net verpakt en geleverd. Ook persoonlijk contact is zeer fijn. 5 sterren van mij

Dhr. Jan Hokke11 augustus 2020 om 13:18

Hallo, ik heb vorige week dinsdag al een bestelling gedaan bij Leni Webshop, een orgonite maansteen hanger, maar ik heb hem nog steeds niet binnen, en ik kan het transport ook niet volgen van dhl, want ik heb geen ordernummer, ik wil die hanger heel graag hebben, misschien kunnen julie zien waar dat ding gebleven is.

Groet, Jan Hokke.

Leni Webshop11 augustus 2020 om 13:31

Hallo Jan,

Afgelopen vrijdag 7/8 hebben we contact gehad via email. Ik liet u toen reeds weten dat uw pakketje werd verzonden via Bpost.
Via uw account kan u zien dat ik deze morgen bericht heb gekregen dat uw pakket is overhandigd aan PostNL.
Gelieve contact op te nemen via email als u nog vragen heeft.
Groet, Leni

Mevr. Bianca van Thuijl5 augustus 2020 om 18:47

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Altijd een bijzondere, mooie, helende en heerlijke ervaring. Iedere cirkel heeft zijn unieke fijne energie door de q-balls, Leni en groepsenergie. Heerlijk moment voor jezelf om alles lekker te laten doorstromen. Ik probeer er in ieder geval noo eentje te missen � Dankbaar voor de organisatie van deze cirkels. Dankjewel Leni �

Mevr. Morgane Vereecken25 juli 2020 om 18:43

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Vandaag mijn tweede coachingsessie gehad met Leni omdat ik mijn carrière een andere richting wil geven. Alweer heel tevreden, heel veel inzichten gekregen. Door het beeld dat Leni schept van mijn situatie en gevoelens, kom ik steeds zelf tot de antwoorden die ik zoek. Ook de korte healing vind ik zeer aangenaam. Combinatie gesprek en healing is zeker een aanrader!

Ms. Marjon Kruik22 juli 2020 om 12:08

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

De Lichtcirkel van 20-7-2020 was weer heel prettig om te ervaren. Merk ook echt dat het de dagen en nachten erna doorwerkt in positieve zin. Leni begeleidt de groep op een fijne manier en ik zal in de toekomst zeker weer mee doen!

Mevr. Christa de Roo2 juli 2020 om 13:39

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Tot volle tevredenheid, zoals altijd.

Dankjewel Leni ��✨

Mevr. marjon Hilgerdenaar1 juli 2020 om 19:56

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Leni dankjewel voor de reading, ik ben er blij mee; Ieder woord klopt. Fijn om jouw lieve zachte bemoedigende stem te horen in de uitleg!

Mevr. Nic Vanderlinden20 juni 2020 om 10:37

krijg ik nu een telfoontje voor een afspraak te maken

Mevr. Melissa Van santen15 juni 2020 om 8:53

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik had een korte reading met Psychic Tarot en ben er heel blij mee. Het klopt precies wat ze allemaal zei en ze heeft mij ook handvaten gegeven hoe er mee om te gaan. Top! een echte aanrader.

Mevr. nathalie schoofs15 juni 2020 om 6:44

Hallo Leni,

Het is zo aangenaam om naar je te luisteren. Er kloppen veel situaties en het is een uitkijker om verder aan mezelf te werken. Dank je wel om je inzichten. Liefs

Mevr. Katrien Lefever11 juni 2020 om 15:53

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Goed verpakt geleverd en voldoende informatie gekregen. Aangenaam persoonlijk contact. Steeds op de hoogte gehouden. Zeer tevreden!

Dhr. Marc Goeman8 juni 2020 om 11:39

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Een beetje geduld uitgeoefend met wat vertraging verzending pakje. Door begrijpelijke omstandigheden (staking courierdienst oa) Toch vijf sterretjes door de goede communicatie, thank you Leni ��

Webshop Directory

Categorieën