EasyWebshop

Elektronische sigaret kopen?

Elektronische sigaret kopen?Tevredenheidsscore: 5/5
8 stemmen, 9 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Elektronische sigaret-E sigaret-Elektrische sigaret

www.elektronischesigaret-esigaret-elektrischesigaret.nl

Elektronische sigaret kopen?
StatusGesloten: Klanten krijgen het bericht om later terug te komen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Recensies

Er zijn 9 recensies gevonden.

HenkDinsdag, 7 juni 2016 om 2:39

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Snelle levering en acceptabele verzenkosten. Bezit al enkele e-cigarets maar in geval van vervanging oid zal ik zeker ook op deze site kijken.
Hetzelfde geldt voor liquids. Wanneer dat aanbod wat zou worden uitgebreid volgen er bestellingen.
Prima adres!

SandraWoensdag, 18 mei 2016 om 20:45

Begin maart zocht ik via google naar een e-sigaret. Ik heb al vaak geprobeerd om te stoppen met roken, maar het lukte mij altijd maar voor een tijdje. Elke keer viel ik weer voor de sigaret in tijden van grote stress. Ik kon me mentaal niet meer opladen om er nog eens cold turkey voor te gaan. Tot ik op de site van e-fumadores terecht kwam! Op de site stond vermeld dat je info kon vragen over welke e-sigaret en liquids er bij jouw rookgedrag pasten. Dus heb ik een mailtje gestuurd. Ik kreeg snel antwoord van René, die mij helemaal begeleid heeft van A tot Z bij mijn keuze! En boven al mijn verwachtingen kreeg ik niet alleen advies over de e-sigaret en de liquids, maar René bleek mijn rookstop-beschermengel te zijn!!! Geen moeite is hem teveel om mij te motiveren om de sigaret de rug toe te keren en mijn vragen te beantwoorden! Dat had ik werkelijk niet verwacht van een internetbedrijf! En het is mij gelukt!!! Ik ben gestopt met roken! Aan mij hebben ze er dus een trouwe klant bij!

Kiki VogelMaandag, 14 december 2015 om 17:57

Wat een excellente service! Er wordt overal aandacht om de klant uitstekend te bedienen en dat in deze tijd van zoek het zelf maar uit.
De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Tijd om direct over te stappen en aan je gezondheid te werken. Ga zo door.

E-Fumadores NederlandZondag, 21 juni 2015 om 23:55

Welkom op onze nieuwe shop. Hier vind u de beste elektronische sigaret waarmee u makkelijk overstapt naar het elektronisch roken. Onze XO e-liquids en de Liqua e-liquids worden in Europa geproduceerd en bevatten alleen natuurlijke producten en farmaceutische kwaliteit nicotine. Op deze manier bent u gegarandeerd van de beste kwaliteit.

Met vriendelijke groet,

Rene.

E-Fumadores Nederland
E-Fumadores Europe

VapiMaandag, 11 mei 2015 om 0:16

Heb vrijdag mijn elektronische sigaret ontvangen en heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakt. Bedankt voor de snelle service en de informatie.

Ingrid De GrijsZondag, 7 september 2014 om 2:09

Leuk stuk over dat makkelijk overstappen naar de elektronische sigaret in jullie blog.Ik was binnen een week volledig overgestapt en heb nu al 900 sigaretten niet gerookt. Dank jullie wel voor de hulp.Ik wou dat ik jullie 10 sterren kon geven.

Met vriendelijke groet,

Ingrid

Erik BreukinkWoensdag, 6 augustus 2014 om 22:06

Yep, dit is toch wel iets heel anders dan een supersmokertje. Lekker, erg lekker.Ik heb extra supreme bij de kit besteld en ondanks dat ik nieuw in Vapeland ben ben ik erg onder de indruk van de Supreme olie die ik extra bij heb bestelt. Vanaf de eerste hijs mooie dikke wolken damp en lekker op de keel. Nooit meer sigarettten voor mij. Doe mij maar een elektronische sigaret.

Een zeer tevreden "Vaper"

ReneDonderdag, 10 juli 2014 om 15:14

Nou, dat was dan weer het WK. Gelukkig doet mijn elektronische sigaret wel gewoon zijn werk.

FransVrijdag, 20 juni 2014 om 16:23

Leuk WK kitje, en dan gaat Holland nog door ook. Hup Holland Hup

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën