EasyWebshop

Villa Mona

Villa MonaTevredenheidsscore: 4.9/5
8 stemmen, 8 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.villamona.be

Villa Mona
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 8 beoordelingen gevonden.

Mevr. Eva LoosDinsdag, 10 december 2019 om 20:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles picco bello in orde! Heel mooi resultaat. Bedankt voor de goede service �

Mevr. Karine LardonMaandag, 25 november 2019 om 13:22

Zoals altijd super tevreden over product en service!!

Mevr. Naomi DewulfMaandag, 28 oktober 2019 om 13:45

Heel tevreden over het dekentje die naar het geboortekaartje van mijn nichtje is gemaakt!
Mijn broer en schoonzus waren in de wolken!
Heel goede kwaliteit en service!
Dank u wel!

Mevr. Ellen TorfsWoensdag, 4 september 2019 om 13:09

Zeer tevreden van mijn pennenzakje. Speciaal aangepast op maat voor mij als leerkracht. Super mooie afwerking en snelle service! Ik zou zeker opnieuw bestellen.

Mme. Martine WautersDonderdag, 8 augustus 2019 om 9:42

Na mijn 2de bestelling ben ik nog altijd even tevreden. Iedereen vraagt me: "Waar vind je zo'n prachtige tasjes?" en wat is mijn antwoord, denkt u? Ik ben van plan nog te bestellen want de afwerking van de handgemaakte "producten" is uitstekend en de details altijd verzorgd. Tot binnenkort, Villa Mona!!!

Mevr. Stephanie De RuysscherDonderdag, 25 juli 2019 om 16:03

Heel tevreden van de verjaardagskroon voor mijn jongste zoontje! Heb de verjaardagskroontjes altijd al zelf gemaakt maar dit kan er toch niet aan tippen. Snelle service en leuke attentie. Dank je wel!

Mme. Martine WautersDinsdag, 2 juli 2019 om 18:14

Ik leerde toevallig Villa Mona kennen via Google.
Ik kocht metéén 2 hoesjes voor zakdoekjes en ben zeer tevreden met de manier om met de klant te communiceren (vriendelijke woordjes waren manueel op de factuur geschreven) en zeker met de kwaliteit van de hand gemaakte hoesjes. Ik plaats opnieuw een bestelling omdat deze producten uniek zijn en zeker graag zullen in ontvangst genomen worden als cadeau voor een vriendin. Deze producten zijn niet gemakkelijk te vinden en ik raad ze iedereen aan. Succes verzekerd !!!

Mevr. Hilde MassieMaandag, 17 juni 2019 om 21:55

Ik heb al vaker besteld bij Villa Mona, en ben steeds even tevreden met het resultaat!

Webshop Directory

Categorieën