EasyWebshop

food4petsbe

food4petsbeTevredenheidsscore: 5/5
2728 stemmen, 3287 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

/www.food4pets.be

food4petsbe
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaTsjechisch, Deens, Duits, Grieks, Engels, Spaans, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Zweeds, Turks, Chinees, Euro

Recensies

Er zijn 3287 recensies gevonden.

Schrijf recensie

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Volgende pagina - Laatste pagina

Frans Van OttenZaterdag, 14 juli 2018 om 23:26

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles was weer prima in orde zoals altijd !

Renate BerkVrijdag, 13 juli 2018 om 11:12

Goede webwinkel, fijne merken, fijne prijzen, correcte afhandeling en snelle service!

KroonDonderdag, 12 juli 2018 om 13:25

Zeer snelle levering. En fijne merken kattenvoer voor zeer schappelijke prijzen. Ik kom hier al heel lang en blijf tevreden. Soms een leuke verrassing in het pakket, zoals een proefzakje kattenbrokjes.

MarianWoensdag, 11 juli 2018 om 19:26

Bij de laatste zending zat helaas een gaatje in de verpakking'gelukkig had ik nog een oude verpakking , zodat ik het kon overhevelen.

food4petsbeWoensdag, 11 juli 2018 om 20:09

We kunnen ons niet herinneren dat U ons dit gemeld heeft... Spijtig anders hadden we een oplossing proberen te vinden

SeghersWoensdag, 11 juli 2018 om 14:39

commande facile à passer, plusieurs possibilités de paiement et livraison très rapide.

Collet CathyDinsdag, 10 juli 2018 om 16:59

Parfait ! merci

Costin TudoseMaandag, 9 juli 2018 om 21:18

Very fast delivery

BrigitMaandag, 9 juli 2018 om 21:15

Zeer tevreden,hele vlotte levering, gewoon top dus, met dank.

AnneliesMaandag, 9 juli 2018 om 14:35

Snelle afwerking en levering. telkens goeie service

rezaMaandag, 9 juli 2018 om 13:24

Goed, Efficient met besteding persoonlijk aandacht. Ik beschouw food4pets meer als een vriend dan een webwinkel.

AnastasiaMaandag, 9 juli 2018 om 11:44

Zeker een aanrader! Heel tevreden!

BenjaminMaandag, 9 juli 2018 om 0:36

Alles in orde op gevraagde datum geleverd , een kanttekening , de bezorgers van Post NL bellen aan en zetten de bestelling gewoon beneden in de inkomhal van een zeer groot app. gebouw , kunnen blijkbaar geen 2 minuten (en het duurde echt niet langer tot ik met de lift beneden was !) wachten.
Maar iedereen heeft wel toegang om het pakket gewoon mee te nemen...
Deze keer stond het er nog , volgende keer heb ik misschien minder geluk ?? wie weet

HelenZondag, 8 juli 2018 om 18:30

Brilliant, very fast service, thank you.

MartinsZondag, 8 juli 2018 om 15:39

Easy and fast!

Robert VandeborneZaterdag, 7 juli 2018 om 16:54

Perfect

vincent VandeputZaterdag, 7 juli 2018 om 12:34

Zeer tevredeb van deze webshop!
Doe zo verder

Nicole WittevrongelVrijdag, 6 juli 2018 om 18:16

Snelle en keurig verpakte levering. Duidelijke info op de Webshop. Bij een vraag krijg je zeer snel antwoord. Kortom zeer tevreden klant.

Diana KoopmanVrijdag, 6 juli 2018 om 14:39

Zeer tevreden! Vragen via de mail worden snel, vriendelijk en duidelijk beantwoord. Kortom: een prima webshop!

JudithVrijdag, 6 juli 2018 om 13:13

In 1 woord perfect. Snelle verzending, keurig verpakt. Supersnel antwoord bij vragen.
Ik bestel Wolfsblut voor mijn allergische Landseer en Carnilove pup large breed voor mijn jonge Leonberger met snel groeipijn. Beide merken topkwaliteit. Kortom, allemaal tevreden!

Hans WeijlDonderdag, 5 juli 2018 om 8:03

Goede service, snel antwoord op vragen. Duidelijke site. Super goed.

Erica van BladelDinsdag, 3 juli 2018 om 16:24

Makkelijk en altijd supersnelle levering.

Anjo verkooijenDinsdag, 3 juli 2018 om 16:13

Topservice

BunschotenDinsdag, 3 juli 2018 om 13:54

Een bijna standaard lofzang,

Goede service met een snelle levering.
Vragen worden ook zeer snel en vakkundig beantwoord.

Tot de volgende bestelling.

Gr J. Bunschoten

anneDinsdag, 3 juli 2018 om 13:14

zeer goede en snelle service !

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Volgende pagina - Laatste pagina

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën