EasyWebshop

Asian Import

Asian ImportTevredenheidsscore: 5/5
46 stemmen, 59 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Klein en groothandel polyester beelden en decoratie

/www.asianimport.be

Asian Import
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaEngels, Frans, Nederlands, Euro

Recensies

Er zijn 59 recensies gevonden.

RENNY REYNSZondag, 16 juli 2017 om 15:09

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

bestelling goed en snel thuis ontvangen. verzorgd ingepakt en voldoet aan de verwachtingen. Top
Gedeeld met een vriendin ((Marina de Ruyck in Borsbeek) die onmiddellijk een bestelling heeft gedaan à € 30.-

RenaudWoensdag, 12 juli 2017 om 15:09

bestelling goed en snel thuis ontvangen. verzorgd ingepakt en voldoet aan de verwachtingen. Top

NadiaDinsdag, 4 juli 2017 om 15:03

Bestelling vlot kunnen afhalen, snelle verzending; zoals het is op de foto of hoe het vermeld staat.
Zeer tevreden!

NyaZondag, 26 februari 2017 om 10:14

Amethist mala gekocht, was er al lang naar op zoek, de kleur op de foto was echt mijn ding. Speciaal gebeld naar de winkel om te vragen of de kleur overeen kwam, ze konden me niet informeren over de kleur, noch de grootte van de parels. Op goed geluk toch besteld en de kleur is helemaal anders. Jammer. Het is wel een degelijke mala en de levering is verzorgd.

Nick HuysmanVrijdag, 17 februari 2017 om 19:02

Snelle verzending van de goederen, en steeds opnieuw tevreden met wat ik heb! Maar ik ga veel liever naar de winkel zelf in Wevelgem. De bediening daar is top! Echt een aanrader.

Dominique vMaandag, 13 februari 2017 om 19:46

Ik bestel altijd al mijn wierook hier , nog altijd super content en wat een vlugge verzending een super tevreden klant ;)

LucDonderdag, 9 februari 2017 om 22:56

Zeer tevreden, snel, verzorgd, top.

Regina vantuyneDonderdag, 22 december 2016 om 8:56

dank u voor je bericht langs deze weg wens ik jullie mooie feesten toe en tot binnen een kort jullie tevrede klanten daniel en regina uit rozenpark 28 8510 rollegem

Regina vantuyneDonderdag, 22 december 2016 om 8:55

dank u voor je bericht langs deze weg wens ik jullie mooie feesten toe en tot binnen een kort jullie tevrede klanten daniel en regina uit rozenpark 28 8510 rollegem

Regina vantuyneZondag, 4 december 2016 om 10:59

bedank voor de mooie ganesha en de bloemen ik heb al mijn steen af gelaten en ik heb hem op mijn nacht tafel gelegt zo kan het ook werken om een rustig nacht rust te hebben nog maals dank en tot later groetjes van regina

conny vanbosselZaterdag, 26 november 2016 om 22:24

Mijn bestelling was één verrassing, want ik had dingen besteld die ik nog nooit had gezien en alles veel enorm mee, meer zelfs ik ben héél tevreden. Ook wat de levering betreft, zo snel en pico bello beschermd. Van mij krijg je zeker 5 sterren. Bedankt Asian Import voor de goede service...

regina vantuyneWoensdag, 9 november 2016 om 8:48

ja ik ken jullie nog maar en ik vin dat ik nu al goed ben geholpen dank u daar voor groetjes van uit rozenpark 28 8510 rollegem

LutgardWoensdag, 2 november 2016 om 8:10

Prachtig kistje
en,,,,,
heel snel geleverd

Patrick De SchepperZaterdag, 15 oktober 2016 om 0:44

Zeer vlotte levering!

ila jaqnsenZaterdag, 1 oktober 2016 om 1:33

gewoon top

Gerard PolletZondag, 18 september 2016 om 14:34

Ben zeer tevreden over het bestelde product en de vlugge levering.

TamaraZondag, 4 september 2016 om 13:15

Een heel goede service en heel snelle levering.

Marie-France et André de courrières FranceZondag, 28 augustus 2016 om 16:06

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

Marie-France et André de courrières FranceZondag, 28 augustus 2016 om 16:05

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

BrigitteDinsdag, 23 augustus 2016 om 22:22

De bestelling kwam erg snel aan. De vlaggetjes zijn wel 24 cm breed, maar slechts een 10 cm hoog. Ik dacht dat ze 24 op 24 waren.
Ik moet ze nog wel ophangen.

Ryckaert EtienneVrijdag, 19 augustus 2016 om 13:24

voor de eerste maal product gekocht

Grietens MireilleMaandag, 8 augustus 2016 om 7:52

Mijn pakje was heel snel geleverd. Bedankt voor de super service.

ila jansenDonderdag, 28 juli 2016 om 20:54

super snelle levering en heel tevreden over geleverde producten.zal zeker vaker een aankoop doen!!!!

sabineVrijdag, 1 juli 2016 om 15:56

Heel vlotte levering.mooie producten. Ben blij deze winkel op Internet ontdekt te hebben.
Bedankt voor het boekje! HET ZAL MIJ HELPEN BIJ MIJN ZOEKTOCHT!

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën