Peperzadenwinkel

PeperzadenwinkelTevredenheidsscore: 4.9/5
49 stemmen, 258 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.peperzadenwinkel.be

Peperzadenwinkel
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro, US dollar, Japanese yen, Bulgarian lev, Czech koruna, Danish krone, Pound sterling, Hungarian forint, Polish złoty, Romanian new leu, Swedish krona, Swiss franc, Norwegian krone, Croatian kuna, Russian rouble, Turkish lira, Australian dollar, Brazilian real, Canadian dollar, Chinese yuan, Hong Kong dollar, Indonesian rupiah, Israeli new shekel, Indian rupee, South Korean won, Mexican peso, Malaysian ringgit, New Zealand dollar, Philippine peso, Singapore dollar, Surinamese dollar, Thai baht, South African rand

Beoordelingen

Er zijn 258 beoordelingen gevonden.

Mevr. Leen SchepensVrijdag, 14 mei 2021 om 13:16

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik heb 4 verschillende plantjes besteld, alle 4 heel mooie plantjes. 1 was er wat geraakt bij de verzending, een deel van het plantje zat geknakt tussen de 2 bloempotjes. Maar voor de rest alles super in orde. Ook zeer snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dhr. Anthony ForsythMaandag, 10 mei 2021 om 18:15

Zeer goed verpakt voor verzending!Snel en correct aangekomen!

Mevr. Petra BeelenDinsdag, 4 mei 2021 om 18:02

Super

Dhr. Maxime AchtenMaandag, 3 mei 2021 om 13:19

Top service. Vlotte website met duidelijke info.
Eerste keer dat ik iets besteld heb.
Top geleverde plantjes op een - voor de plantjes - veilige manier.

Dhr. Eric Van HeesZondag, 2 mei 2021 om 16:04

Super verpakt en zeer snelle levering,het was mij niet zo duidelijk wat de boven en onderkant was.Maar voor de rest ���

Dhr. Thierry VergaertZaterdag, 1 mei 2021 om 17:42

Zeer mooie plantjes geleverd en super verpakt.
Top : 10/10

Dhr. Geert DelsoirZondag, 25 april 2021 om 18:52

Snel geleverd mooie planten

Dhr. Eddy StroobantsZaterdag, 24 april 2021 om 16:25

Snelle levering, mooi en veilig verpakt.

Dhr. Youri NijssenVrijdag, 23 april 2021 om 14:00

De planten worden netjes en zeer goed verpakt.

Dhr. dirk de meyerDinsdag, 20 april 2021 om 16:15

Degelijk verpakking
Geen schade
Bedankt

Dhr. Guus VrankenDonderdag, 15 april 2021 om 13:18

Fijne goede communicatie, ook als je vragen hebt. De planten worden netjes en zeer goed verpakt. Het formaat planten is goed en de planten zien er goed verzorgd uit. Ik ben zeer tevreden.

Mr. Pieter WintersDonderdag, 15 april 2021 om 0:32

Snelle levering, goede zaden, bedankt!

Mevr. Vivian NaarZondag, 11 april 2021 om 20:49

Prima ontvangen en een verrassing dat we nog een extra zakje met andere peperzaadjes erbij kregen. Superleuk!

Dhr. Paul VanderkerkenVrijdag, 9 april 2021 om 19:11

Goed verpakt, plantjes trekken goed aan , alles ok dus

Dhr. willi scheyltjensMaandag, 5 april 2021 om 13:08

heel tevreden over de bestelling zaden pepers

Dhr. Steve DufoorWoensdag, 31 maart 2021 om 17:37

Snelle levering, alles heel goed verpakt.
Het zijn mooie gezonde plantjes.

Dhr. dimitri jolyZaterdag, 27 maart 2021 om 23:30

Veel keuze,Snelle levering.Top

Mr. filip Van DammeDonderdag, 25 maart 2021 om 11:40

Ik was al jaren klant toen ik nog in Belgie woonde. Nu terug geprobeerd nu ik in Letland woon. Snelle levering en zaden van goeie kwaliteit! zoals altijd zeer tevreden.

Dhr. Yves GrondelaersWoensdag, 24 maart 2021 om 13:51

Mooie planten top

Mevr. Deborah FreiVrijdag, 19 maart 2021 om 15:31

Al 3 jaar op rij koop ik hier mijn peperplantjes. Altijd weer mooie kwaliteit,goede service en zeer vriendelijk contact. Laat de plantjes maar komen :D !

Mr. Danny BuekensVrijdag, 19 maart 2021 om 13:48

Ik heb de zaden aangekregen maar er is een fout in de bestelling geslopen. ik Heb jalapeno's lemon besteld en ik heb jalapeno's chocolate toegestuurd gekregen. Deze zullen ook wel groeien zeker.

Mr. D.M. van mooselVrijdag, 12 maart 2021 om 13:49

na dat mijn bestelling bij een andere leverancier werd geannuleerd om dat hun vooraden der door heen waren kon ik hier gelukkig nog snell even wad zaadjes van wad leuke hete pepper soortjes krijgen, werden ook vrij snel bezorgd alleen kon de verzending iets beter verpakt worden van mijn carolina reaper waren een aantal zaadjes vermorzeld in de post gelukkig had ik der zat dus is het niet het einde van de wereld,

Dhr. Raymond PonetVrijdag, 12 maart 2021 om 10:08

Zeer tevreden, je hebt me als klant

Dhr. Jef De SchutterDonderdag, 11 maart 2021 om 9:12

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij de Peperzadenwinkel. De zaadjes kwamen netjes op tijd aan. Elk in een eigen zakje met de naam erop. Prima service. Bedankt

Webshop Directory

Categorieën