Peperzadenwinkel

Peperzadenwinkel

www.peperzadenwinkel.be




Peperzadenwinkel
StatusGesloten: klanten krijgen het bericht om later terug te komen
Taal, ValutaNederlands, Euro, United States Dollar, Japanese Yen, Bulgarian Lev, Czech Republic Koruna, Danish Krone, British Pound Sterling, Hungarian Forint, Polish Zloty, Romanian Leu, Swedish Krona, Swiss Franc, Norwegian Krone, Croatian Kuna, Russian Ruble, Turkish Lira, Australian Dollar, Brazilian Real, Canadian Dollar, Chinese Yuan, Hong Kong Dollar, Indonesian Rupiah, Israeli New Sheqel, Indian Rupee, South Korean Won, Mexican Peso, Malaysian Ringgit, New Zealand Dollar, Philippine Peso, Singapore Dollar, Surinamese Dollar, Thai Baht, South African Rand

Beoordelingen

Er zijn 270 beoordelingen gevonden.

Dhr. Paul Van Keer6 februari 2020 om 14:05

Vlugge bediening en afhandeling.

Dhr. Wim Hendrickx4 februari 2020 om 22:10

Steeds snelle levering met kiemkrachtige, soortvaste zaden!

Dhr. Chris illegems2 februari 2020 om 13:55

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Goede kwaliteit van zaadjes ben heel tevreden zeker aan te raden

Dhr. Robert Van Broeck24 januari 2020 om 13:29

snelle en correcte levering bedankt voor de gratis zaadjes

Mevr. Katrien Stroobants23 januari 2020 om 8:46

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Reeds verschillende keren zaden besteld. Altijd goede kwaliteit/kieming . Correcte levering

Dhr. Stef Verelst16 december 2019 om 13:53

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Top service!!

Mevr. Annemie Maes14 december 2019 om 13:25

Mooi en netjes geleverd, ben uiterst tevreden.

Dhr. Ronny Couvreur12 december 2019 om 17:43

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles perfect in orde geleverd!

Dhr. Chris Billen14 november 2019 om 17:09

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer tevreden
Correct en snel

Dhr. David Demeyere7 november 2019 om 14:37

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zoals gewoonlijk topzaadjes , snel verstuurd en uiterst schappelijk van prijs ik heb mijn vaste peperzadenboer hier wel gevonden �

Dhr. Yanic Vandevenne6 november 2019 om 17:14

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Tevreden over de aankoop van peperzaden.

Dhr. David Demeyere25 oktober 2019 om 13:27

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Snelle verzending netjes verpakt altijd leuk als je met een nieuw experiment start dat je een correcte leverancier hebt waarvoor dank , een zeer tevreden klant

Dhr. marc vanhauwe20 oktober 2019 om 21:03

snel geleverd nu afwachten of ze goed aanslaan de zaadjes van carolin reaper

Dhr. Yanic Vandevenne13 oktober 2019 om 13:58

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik heb de goederen helaas niet ontvangen.

Peperzadenwinkel14 oktober 2019 om 9:28

De bestellingen met zaden van de Carolina Reaper worden inderdaad pas deze week verzonden.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag via peperzadenwinkel@telenet.be

Dhr. Frederik Slock23 september 2019 om 12:33

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Telkens weer een supersnelle verzending en prachtige service!!

Mevr. Hilde De Leebeeck16 september 2019 om 8:55

Vlotte bestelling, kleine plantjes heel zorgvuldig verpakt ... ik had ze n.a.v. de voorbeeldfoto's een beetje groter verwacht en allemaal vruchtdragend ... ondertussen 5 weken verder doen de 2 waar al kleine vruchtjes aanhingen het goed aan de andere 2 nog niets te zien ... de beoordelingsmail komt véél te snel ... bij mij was het ook een kadootje dus nog meer tijd nodig ... goed dat ik het nog eens tegenkom en de link nog werkt ... blijf benieuwd tot ze allemaal pepertjes zullen hebben!

Dhr. Jan Heyvaerts29 juli 2019 om 17:31

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Als gast besteld, handige optie. Je hoeft geen account aan te maken om (eenmalig) iets te bestellen zoals alle andere online winkels. Betaald met paypal, ook lekker makkelijk en een paar dagen later de zaadjes in de brievenbus. Wat kan een mens meer wensen?

Dhr. Carl Boeynaems16 juli 2019 om 20:52

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Een uiterst snelle en ideaal verpakte levering van de gevraagde plantjes das dus zeker TOP er volgen zeker nog bestellingen !!!

Dhr. pieter dhondt6 juni 2019 om 11:33

Goed snel niet duur.

Dhr. Hubert Planckaert30 april 2019 om 20:24

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles netjes opgestuurd gekregen. Heb zaden wel nog niet ontkiemd.

Dhr. Kris Decock23 maart 2019 om 19:14

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles perfect in orde geleverd en ook stak er nog een extraatje bij, leuk !

Dhr. Rob Geerlings21 maart 2019 om 13:08

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer tevreden , correct geleverd !

Dhr. Joeri Verschaeve16 maart 2019 om 19:52

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

ruime, betaalbare keuze en zeer snelle levering !

Mr. Vassilios Chalkiadakis13 maart 2019 om 13:19

Van 126 zaden in een speed grow tray en temp 25 er is maar 1 pimienta puma uit dag 5 al.... nu dag 8
Mijn eigen cayenne ring of fire zijn meer dan half uit 22 van 30 dag 5 tot nu dag 9. Hetzelfde precies procedure.
Even afwachten

Peperzadenwinkel13 maart 2019 om 17:18

Goedemiddag, bij Chinense soorten kan het kiemen inderdaad wat langer duren. Deze hebben ook liever een iets hogere kiem temperatuur. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

Webshop Directory

Categorieën