Larmuseau naaimachines

Larmuseau naaimachinesTevredenheidsscore: 5/5
5 stemmen, 186 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.larmuseaunaaimachines.be




Larmuseau naaimachines
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaEngels, Frans, Nederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 186 beoordelingen gevonden.

Mevr. Nelly De Schutter3 december 2021 om 14:18

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer tevreden, én vriendelijk te woord gestaan!

Mevr. Maria Knijff2 december 2021 om 13:10

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer tevreden

Dhr. Marcus Van peet16 november 2021 om 16:38

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Top service, snel geleverd en goed te vinden op de website

Dhr. Cbj Fluitman17 oktober 2021 om 16:51

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles volgens afspraak!! Prima

Mevr. I.J. van Kleef5 oktober 2021 om 13:13

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Onderdeel voor het voetpedaal van een oudere Singer naaimachine snel geleverd. De machine werkt weer prima!

Mevr. Petra Reeckmans1 oktober 2021 om 14:11

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ben heel tevreden over mijn trolley! Het enige nadeel is, maar ik plaats het misschien verkeerd, als ik mijn naaimachine vanonder plaats, heb ik mijn spoel opwinder al stuk gemaakt wanneer ik mijn materiaal in de bovenste tas erop plaats… maar ik zal zeker nog bestellen. Dank u wel.

Dhr. ANDRE SUYKENS22 september 2021 om 15:59

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

we hebben nog niks ontvangen !!!

Larmuseau naaimachines22 september 2021 om 16:42

Dag meneer,

Dat is correct. Zoals in de laatste update-email vermeld zijn de levertijden moeilijk in te schatten. Helaas zijn levertijden van naaimachineonderdelen vaak lang wegens de grote vraag en de achterstand bij de productie in de fabrieken. We hebben u een e-mail gezonden met extra uitleg. De bestelling annuleren is natuurlijk altijd mogelijk.

Dhr. Karel Maes16 september 2021 om 20:46

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik bestelde een aandrijfriem voor een oude Singer naaimachine. Bij de plaatsing lukte het mij niet direct omdat ik de afstelling niet goed begrepen had. Door de zeer snelle en zeer degelijke ondersteuning door Alex van Larmuseau naaimachines, was het onmiddellijk in orde. Waarvoor oprechte dank.

Mevr. Myriam Gilson19 augustus 2021 om 20:24

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Naaivoetjes snel ontvangen.

M. Joseph DEMEUR16 augustus 2021 om 16:00

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Votre service est parfait,continuer comme cela.
Merci à vous.

Dhr. Rony Sarazijn21 juli 2021 om 20:30

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer tevreden over product (universeel pedaal) en technische ondersteuning!

Mevr. Kelsey Verduyn14 juli 2021 om 13:47

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles prima! Vlotte verzending

Dhr. Theo Peeters2 juli 2021 om 13:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Correct afgehandeld en naaimachine werkt weer super, dank u wel

Dhr. Roger Leunen29 juni 2021 om 13:38

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Geen opmerkingen.... omdat alles degelijk per telefoon werd uitgelegd, de onderdelen binnen de korstte tijd aan huis werden geleverd...
Kortom... SUPER dienstverlening

Dhr. JR te Velde13 juni 2021 om 13:32

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer snel ontvangen. Het juiste onderdeel en de naaimachine werkt weer als nieuw..! Vriendelijke hulp bij een vraag…�

Mevr. Mija Van Eyken30 april 2021 om 13:13

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Dank je wel voor de supersnelle service. Ik heb maar enkele dagen niet kunnen naaien met mijn bernina. Ook geweldig, dat ik nog onderdelen kan krijgen van Bernina, zoals een nieuwe pedaal.

Larmuseau naaimachines30 april 2021 om 14:05

Dank u wel voor de mooie recensie.

Dhr. WILFRIED monteny21 april 2021 om 13:46

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

perfecte service -AAAAA+++++

Larmuseau naaimachines21 april 2021 om 13:54

Dank u wel voor de mooie recensie!

Mr. Paul Verniers11 april 2021 om 15:02

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Product (nog) niet ontvangen. Na telefonisch contact werd gemeld dat leverancier product terug in productie zal nemen en dat product dan geleverd zal worden. Voor alsnog geen bevestiging hiervan ontvangen zoals ze me beloofd hadden. Ik hoop alsnog op een correct verder verloop.

Dhr. CHRISTIAN VANBILLEMONT8 april 2021 om 9:27

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

vlotte en correcte levering.

Fr. Felice mammen fougere24 maart 2021 om 14:15

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Very good service

Mevr. Annie DE JONG18 maart 2021 om 13:49

HEEL TEVREDEN.
FIJNE SERVICE
EN SNELLE LEVERING
GOED ADVIES GEKREGEN OVER MIJN VRAAG.SNIJ EN BOVENMES VAN EEN OUDERE LOCKMACHIENE
INMIDDELS GEKREGEN EN WERKT WEER PERFECT.
EN OOK SNEL ALS ZE HET NIET ZEKER WETEN ,GAAN ZE HET NAVRAGEN.EN KRIJG JE DAAR DAN OOK EEN MAIL VAN.
IK BEN MEER ALS TEVREDEN.

Mevr. Lisette Vangeel14 maart 2021 om 15:16

Heel tevreden en snel !!

Dhr. René VAN ESPEN14 maart 2021 om 13:55

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer behulpzaam, perfecte info en voorbeeldige verzending.
In één woord: klasse

Mevr. Ans Borgers5 maart 2021 om 13:50

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zeer vlotte reactie op mijn mail met de vraag welk snijmes ik moest voor de lockmachine .Vlot opgestuurd dus tevreden De verzendkosten voor een brievenbus pakje vind ik vrij hoog Maar ja het komt uit België dus zal wel bin Post nl liggen

Webshop Directory

Categorieën