Kempense Luierkontjes

Kempense LuierkontjesTevredenheidsscore: 5/5
48 stemmen, 107 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.kempense-luierkontjes.be

Kempense Luierkontjes
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 107 beoordelingen gevonden.

Ms. Marta SambaerVrijdag, 16 oktober 2020 om 13:27

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Great product, super service, good prices. I like this webshop, because I know that the lady (Saskia) does it with her heart.

Kempense LuierkontjesVrijdag, 16 oktober 2020 om 14:02

oh how kind! Thank you very much!

Mevr. Sabine SelsDonderdag, 15 oktober 2020 om 19:55

Ik ben heel tevreden over de service en de producten, ook heel snel geleverd

Mevr. Tamara CarsauwZondag, 11 oktober 2020 om 9:53

leuke producten en snelle persoonlijke afhandeling.
Vlotte reactie op vragen. top!

Mevr. Florien BosZaterdag, 10 oktober 2020 om 21:11

Fijne producten en focus op duurzaam.
Alleen de website mist slimme zoekfuncties en productcategorieen. De huidige indeling op merknaam is omslachtig en lastig om iets terug te vinden.

Kempense LuierkontjesZondag, 11 oktober 2020 om 8:37

ik heb ook al gemerkt dat de zoekfunctie niet ideaal is. Jammer genoeg is dit iets wat ik zelf niet kan veranderen omdat dit voorgeprogrammeerd is.
Er is zowel een indeling op merknaam als op productcategorieën, dus die heb je misschien gemist.

Mevr. Riny HoekersweverZaterdag, 10 oktober 2020 om 13:55

Prima kwaliteit en levering.

Mevr. Lien GommersDinsdag, 6 oktober 2020 om 11:56

topservice

Mevr. Godelieve OngenaeMaandag, 5 oktober 2020 om 19:23

Snelle en persoonlijke service

Mevr. Eline VerschuerenMaandag, 21 september 2020 om 14:05

Heel snel en correct. Bedankt!

Mevr. Miete KnapenZaterdag, 19 september 2020 om 13:13

Super snel en correct

Mevr. Katharina MalaiseVrijdag, 18 september 2020 om 13:07

Zeer snel een product zoals omschreven. Super vriendelijk.
Zeker aan te raden.

Mevr. Valérie PaulussenMaandag, 14 september 2020 om 16:11

Heel snelle levering, na bestelling de volgende dag mijn pakje al in huis! Duidelijke website met voldoende info bij de producten!

Mevr. Shana VerreyckenZondag, 30 augustus 2020 om 17:32

Zeer tevreden.
Zéér snelle levering, goede communicatie, heel hulpvaardig bij het zoeken naar oplossingen voor het luierprobleem. Top!

Mevr. Debby HaestZaterdag, 29 augustus 2020 om 22:08

Top service, goed en snel geholpen bij vragen, leuke mini luier sleutelhanger gekregen bij mijn bestelling, Dankje!

Mevr. Rinalda BakkerWoensdag, 26 augustus 2020 om 19:30

Super goed snel verzonden naar Nederland met handgeschreven bedankje op de factuur super leuk !

Ms. prissy PuyenbroeckZondag, 16 augustus 2020 om 13:14

Snelle levering

Mevr. Marijke LenaertsDinsdag, 11 augustus 2020 om 13:32

Héél tevreden van de Kempense Luierkontjes! Duidelijk antwoord op vragen, vlotte communicatie, snelle en verzorgde levering. Top!

Mevr. Chantal ViceiszaWoensdag, 5 augustus 2020 om 12:07

Super tevreden met mijn aankoop. Het werd snel geleverd.

Mevr. Melissa VanherleZaterdag, 1 augustus 2020 om 13:10

Super snelle levering. Zeer goede communicatie. Zeker een aanrader!

Mevr. Amonise MoulaertVrijdag, 31 juli 2020 om 20:37

je blijft super!!!!☺️�☺️� ik vind het geweldig dat ik jou zoveel mag vragen ik krijg elke keer antwoord en je weet wat je in u winkel hebt je kent de kwaliteit je kan er kei veel over zeggen. ik weet elke keer dat ik in goede handen ben ik koop graag bij u� ������������������

Mevr. Saar HoskensWoensdag, 29 juli 2020 om 20:20

Saskia is zeer behulpzaam en reageert altijd snel op vragen. De leveringen zijn altijd tip top in orde!

Ms. Evelien WoutersZondag, 12 juli 2020 om 13:26

Super tevreden van mijn ervaring bij Kempense Luierkontjes! Heel persoonlijk advies, heel vriendelijk en behulpzaam, snelle verzending, goede prijzen en natuurlijk de kwaliteit van de producten (ik kocht Weecare luiers, heel tevreden van). Als ik ooit nog luiers zou nodig hebben kwam ik zeker terug! Heel erg bedankt! Doe zo voort :)

Mevr. Marrigje Van ElsZaterdag, 11 juli 2020 om 21:13

Snelle en duidelijke uitleg bij vragen. Erg behulpzaam. Nette levering.

Mevr. Amonise MoulaertDinsdag, 7 juli 2020 om 13:56

super gewoon vraag graag info en krijg altijd antwoord

Mevr. Katrijn DriesenDonderdag, 2 juli 2020 om 22:21

Saskia staat altijd klaar met tips en eerlijke adviezen. Bovendien biedt ze voor ieder wat wils in haar uitgebreide assortiment, dat ook nog eens scherp geprijsd is.

Webshop Directory

Categorieën