EasyWebshop

Brugse Boekhandel

Brugse BoekhandelTevredenheidsscore: 5/5
7 stemmen, 8 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.brugseboekhandel.be

Brugse Boekhandel
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaEngels, Nederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 8 beoordelingen gevonden.

Dhr. Filip De Maere-TorfsMaandag, 12 augustus 2019 om 18:23

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Heel tevreden!!!

Ms. Wendy ColeZondag, 4 augustus 2019 om 9:07

Have recently received the two lace publications which arrived safely. Many thanks. Mechlin lace will be my next project.

Mevr. Rita WeemaesWoensdag, 19 juni 2019 om 13:31

Correcte afhandeling van mijn bestelling en heel goed verpakt, echt alles fantastisch en heel vriendelijke mensen !

Dhr. Rogier ScherfkeDinsdag, 7 mei 2019 om 5:12

snel verzonden en goed verpakt. Verzenden naar gaf Nederland geen probleem.

Mevr. Mireille CornelisVrijdag, 29 maart 2019 om 17:18

De boeken waren super maar b post had ze in de brievenbus gestopt met de helf daaruit ik was nochtans thuis want ik heb hem zelfs gezien.

Mevr. Christel TorfsWoensdag, 27 februari 2019 om 18:38

bestelling was goed verpakt en correct afgehandeld.
is voor herhaling vatbaar .zeer tevrede

Frau Gabriele PatznerDonderdag, 21 februari 2019 om 15:07

I am very happy with the way Brugse Boekhandel handled my order. A hard-to-come-by folder was explicitly searched for while I was kept up-to-date in a very friendly and professional matter. A price change in my favour even led to a reimbursement. The whole order then was delivered quickly and well packed. I will definitely buy there again whenever I find something in their stock that appeals to me.

Mevr. Marina DofinWoensdag, 30 januari 2019 om 11:46

correcte afhandeling van mijn bestelling. Veilige verpakking en Bpost daar kan je op rekenen. Ik heb hier goede ervaringen mee. Proficiat!

Webshop Directory

Categorieën