omasolifantonline.be

omasolifantonline.beTevredenheidsscore: 4.9/5
49 stemmen, 65 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.omasolifantonline.be

omasolifantonline.be
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 65 beoordelingen gevonden.

Mevr. tania fornovilleWoensdag, 7 oktober 2020 om 9:57

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Na een snelle en correcte levering bleek het artikel niet goed qua pasvorm... Mevrouw aan de telefoon gaf advies en maakte er geen probleem van om het artikel te retourneren. Een (h)eerlijke winkel lijkt me mét een goede service...

Mevr. Melek BayraktarZondag, 13 september 2020 om 14:23

Top service. Top productjes. Top verpakking. Top winkel !

Dhr. Pieter RoberMaandag, 24 augustus 2020 om 7:24

Super en topservice.!!
De vriendelijke mevrouw aan de lijn ging buiten aan het raam kijken of het laatste stuks van mijn keuze nog voorradig was waarna het in de winkel mooi verpakt voor afhaling werd gehouden.
Nog een bezoekje waard. ��

Mevr. Mia HombrouxDinsdag, 4 augustus 2020 om 16:09

Snelle en stipte levering

Dhr. Ria BernaertsZaterdag, 1 augustus 2020 om 7:43

Makkelijke site, snelle service, perfecte levering

Dhr. Bram VermeulenZondag, 28 juni 2020 om 17:59

���

Mevr. Evelien Van BeverMaandag, 15 juni 2020 om 19:09

Snelle en correcte levering in een leuke kadoverpakking. Topservice! En ik ben zot van de naam van de winkel, dat alleen al :-)

Mevr. Kathleen CrouxMaandag, 15 juni 2020 om 13:50

Vlotte service, vriendelijk, alles mooi ingepakt,
snelle levering, top produkten.

Mr. Willy Van der AuweraMaandag, 15 juni 2020 om 8:59

Topservice

Mevr. Lynn SuysDonderdag, 11 juni 2020 om 19:33

Pakket werd netjes geleverd op aangegeven tijdstip en was mooi ingepakt zoals gevraagd. Via de mailing werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Mooie service!

Mevr. Laure BoonenZaterdag, 30 mei 2020 om 12:43

Topservice!

Ms. Laura BruggenZondag, 24 mei 2020 om 13:12

Op dezelfde dag nog met de fiets geleverd en zelfs gebeld om te vragen of ik thuis was om de bestelling aan te nemen. Dik in orde!

Mevr. Sara Leroi-WereldsDonderdag, 21 mei 2020 om 13:10

Super! Snelle levering en vriendelijk antwoord wanneer je vragen hebt.

Mevr. Maya BudoZondag, 17 mei 2020 om 20:39

Mooie, fijne winkel met lieve, behulpzame mevrouwen.
Topspeelgoed in de winkel en nu ook aan huis met snelle levering. Mijn dochtertjes zijn zéér tevreden! En wij dus ook :-)!

Mevr. Marina VanheusdenMaandag, 11 mei 2020 om 14:09

Bestelling nog niet ontvangen! Hoop dat het pakje morgen wordt geleverd !

Dhr. Joshy VanrusseltMaandag, 11 mei 2020 om 13:10

Zeer leuke winkel
De levering kwam zeer snel.
De dag na de bestelling (na 16u) stond een zeer vriendelijke juffrouw voor de deur met hetgeen ik besteld had.
Een woord: SUPER in deze tijden

Mevr. Caroline DaenenDinsdag, 5 mei 2020 om 13:33

Topservice!

Mevr. Natalie BoostenMaandag, 4 mei 2020 om 17:47

Super snelle levering en reageren ook onmiddellijk op alle mails.

Mevr. Elvire NoelmansZondag, 3 mei 2020 om 6:53

Snel verstuurd

Mevr. Tina De RaeveVrijdag, 1 mei 2020 om 13:42

Super tevreden over de geweldige service, kennis van zaken en heel vriendelijk ��!

Mevr. Ellen HensenDinsdag, 28 april 2020 om 16:39

Zoals altijd heel tevreden over de service! Zelfs in deze tijden een supersnelle levering.

Mevr. Ria LoomansMaandag, 27 april 2020 om 15:51

Als Hasselaar onze handelaars steunen is zeker en vast nodig in deze moeilijke tijd!
Jullie leveren alles mooi verpakt aan huis, zelfs supersnel met de fiets!
Chapeau daarvoor en zo kunnen we onze kleinzoon binnenkort weer heel blij maken!!!
���

Mevr. Liliane VosMaandag, 27 april 2020 om 13:42

Dank u voor de snelle levering. Mooie step, mijn kleinzoon is in de wolken.

Mevr. Angela BitontiZaterdag, 25 april 2020 om 14:26

Dank je wel voor de snelle service!

Webshop Directory

Categorieën