EasyWebshop

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.beTevredenheidsscore: 5/5
107 stemmen, 128 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

love your brain by using it

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.be
StatusOpen: Klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaFrans, Nederlands, Euro

Recensies

Er zijn 128 recensies gevonden.

DavinaZaterdag, 30 januari 2016 om 8:01

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Twee helmen besteld, een week later waren ze er... Dus supersnel vind ik het niet, maar ik denk dat dit vooral aan Kiala lag.
Helmen zien er héél leuk uit! Ik ga twee kinderen superblij maken! Dank je wel!

CCDinsdag, 12 januari 2016 om 15:14

Zeer vlotte en correcte samenwerking. Top ! Dinsdagavond gepersonaliseerde helm besteld, donderdag ontvangen ! Dank u !!

StijnDinsdag, 29 december 2015 om 15:47

Bijzonder vlotte afhandeling en snelle levering, zelfs in deze drukke eindejaarsperiode. Uitgebreide keuze en leuk assortiment!

Piet-HeinZondag, 27 december 2015 om 19:08

Hartelijk bedankt voor de zeer goede service, zeer snelle levering en de stoere helm! Ik zal jullie aan iedereen aanraden!

liesbethZondag, 27 december 2015 om 7:15

Bestelling zeer vlot en snelle levering! Kindjes heel tevreden met hun nieuwe coole helmen. Gemakkelijk en meer keuze dan in gewone winkel

JokeVrijdag, 25 december 2015 om 20:50

Vlotte bestelling,super bediening, snelle levering en coole helmen! Tiptop!!

TinaDinsdag, 22 december 2015 om 18:03

Supertevreden! Vlotte levering en leuk was de verrassing die ook mee in de doos zat! Bedankt!

mammieZondag, 20 december 2015 om 13:06

vlug en perfect geleverd!

KimVrijdag, 18 december 2015 om 18:20

Snelle levering van een stoere helm!

bertWoensdag, 16 december 2015 om 21:48

Snelle vlotte levering
...doos wel ernstig beschadigd...

chrisDinsdag, 8 december 2015 om 23:17

vlotte levering. Onze kleinzoon kan nu lekker achter op de fiets

jorisMaandag, 30 november 2015 om 22:09

zeer positief: eenvoudig te kiezen en zeer snel geleverd. onze zoon is er gek op: zijn eigen naam op zijn zelfgekozen helm

HanneloreZaterdag, 21 november 2015 om 23:22

Vlot besteld, vlot geleverd. Prima service!

DriesMaandag, 16 november 2015 om 19:55

Super snel! Toplevering!!!

YannickWoensdag, 4 november 2015 om 13:40

Tevreden van produkt en prijs. Niet tevreden van aflevering. Mij beloofd dat als ik 35 cent zou opleggen voor Bpost ipv. Kiala, dat mijn pakket er zeker op tijd zou zijn. Het is 2 dagen te laat geleverd, zeer jammer.

www.kinderhelmen.beWoensdag, 4 november 2015 om 13:47

Dag Yannick, Stakingen bij de post hebben wij helaas niet in de hand. We begrijpen echter uw ongenoegen. Normaal gezien leveren wij niet zolang er niet betaald is. Bij u maakten we die uitzondering wel. Jammer dat dit niet geapprecieerd wordt. Prettige dag verder.

BirgitZaterdag, 31 oktober 2015 om 11:35

Zeer tevreden.
Vrijdag besteld en maandag reeds afgeleverd.
Mijn dochter is zeer blij met haar gepersonaliseerde helm!

KrisZondag, 25 oktober 2015 om 8:39

Perfecte en vlotte afhandeling via Bpost. Correcte prijzen voor de kinderhelm. Voor herhaling vatbaar.

Iryna IsakDinsdag, 13 oktober 2015 om 15:28

Ik ben heel tevreden met levering, verpakking en de helm zelf. Daarbij heb ik een fluovestje en een leuk armbandje gekregen. Dat doet zeker veel plezier. Ik ben uiteindelijk blij dat in België krijgt men nu ook extraatjes in hun pakje zoals in Holland. Zeker een aanrader

BarbaraZondag, 11 oktober 2015 om 19:05

Lang moeten wachten op levering via Kiala.
Bij afhaling in afhaalpunt was de doos erg geschonden en was ze precies al eens open gedaan.
Met helm alles oké maar ook daar was de zak en de folie die errond zat ter bescherming, al stuk.
Gelukkig geen schade aan helm.

www.kinderhelmen.beMaandag, 12 oktober 2015 om 11:19

Barbara,
Kunt u aangeven hoe lang u heeft moeten wachten op de levering van Kiala?
Het product werd verzonden daags na uw bestelling.
In welke mate was de doos geschonden (tape doorgesneden ...?) .
Ik meld dit zeker bij Kiala.
Onze excuses voor de vertraging en de mindere levering.
Kinderhelmen.be

PetraZondag, 4 oktober 2015 om 21:14

Goede en snelle service zoals we gewoon zijn van Kinderhelmen.be. Ook topproduct!

Lara MaertensWoensdag, 2 september 2015 om 9:03

heel tevreden, zoals het moet.

NeelMaandag, 17 augustus 2015 om 16:30

Leuke, vrolijke helmpjes. Ik bestelde er 3 voor onze dochters. Ze zijn dolblij. Snelle levering. Heell goed.

hansZaterdag, 15 augustus 2015 om 11:17

correcte en snelle afhandeling - super mooie helm

AnnabelleMaandag, 10 augustus 2015 om 13:16

Supertevreden!
Mooie en makkelijke helm.
supersnelle service

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën