EasyWebshop

Renovatieshop

RenovatieshopTevredenheidsscore: 5/5
100 stemmen, 114 recensies

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Altijd voordeliger dan uw bouwmarkt.

www.renovatieshop.be

Renovatieshop
StatusOpen: Klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Recensies

Er zijn 114 recensies gevonden.

vermeulenMaandag, 7 november 2016 om 14:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

prima verlopen voor eerste bestelling

Top!Vrijdag, 28 oktober 2016 om 13:43

snel geleverd goede prijs.

rolandMaandag, 17 oktober 2016 om 18:57

super snel verzonden perfect afhandeling beter kan niet!!

Verwaerde FrankZondag, 16 oktober 2016 om 21:35

Eerste bestelling zeer vlot en correct verlopen, spijtig dat Renovashop niet telefonisch te bereiken is. Tweede bestelling lijkt wat moeilijker te verlopen, ik ga nog eens per mail proberen te converseren en hopelijk komt alles verder ook goed.
Zo ja, dan laat ik het hier nog wel weten.

JohanZondag, 9 oktober 2016 om 23:16

Snelle en correcte levering !! TOP

GuyZondag, 18 september 2016 om 16:35

Snelle en correcte opvolging en levering - een voorbeeld!

Brandweerpost WaasmunsterWoensdag, 14 september 2016 om 17:17

Snelle levering, goede opvolging.

PieterDinsdag, 16 augustus 2016 om 8:23

Helemaal zoals het hoorde. Levert wat ze belooft.

HennyDonderdag, 7 juli 2016 om 20:51

Vrijdagnamiddag besteld...maandagnamiddag geleverd....superprijs (ongelofelijk)..

AndréWoensdag, 6 juli 2016 om 14:59

Alles perfect in orde !

MargoDinsdag, 31 mei 2016 om 14:22

Voordelig, snelle levering en vlotte communicate!

ostyn pierreZaterdag, 28 mei 2016 om 13:57

gewoon top perfect

DamianZaterdag, 21 mei 2016 om 11:18

Renovatieshop is echt TOP!
Perfecte service en supersnel.

JohanWoensdag, 18 mei 2016 om 13:29

Wij zijn super tevreden over de kwaliteit van de materialen. Er is geen enkel ander bedrijf dat aan deze prijzen kon tippen. Levering was correct zoals afgesproken ... super. Als ik nog wat nodig heb weet ik waar naar toe.

PhilDinsdag, 17 mei 2016 om 7:33

Beter bestaat niet

OCHZaterdag, 14 mei 2016 om 23:35

Snelle levering en goede communicatie. Was niet mijn eerste bestelling en waarschijnlijk ook niet mijn laatste.

RobrechtsWoensdag, 11 mei 2016 om 16:19

Supersnelle service en vakkundige montage van mijn cv ketel. Dank U Renovatieshop.

Vallé PaulDinsdag, 3 mei 2016 om 14:20

Aanrader !!! Super snelle levering , vlotte afhandeling , perfecte aankoop , zeer tevreden !!!

MichaelZaterdag, 23 april 2016 om 14:09

Correcte en snelle levering!

Martin VerlindenVrijdag, 22 april 2016 om 9:22

Alles tip top bij de RenovatieShop!
Aanrader.

Debby GuldentopsDonderdag, 21 april 2016 om 14:21

Bestelling niet volledig. Na contact nog steeds een deel van 17€ niet ontvangen.
Jammer.
Ben blijkbaar de eerste met pech.

RenovatieshopVrijdag, 22 april 2016 om 9:20

Zoals telefonisch afgesproken is de nalevering onderweg met Bpost.
Jammer genoeg leveren zij niet met de helikopter......

Eduard PWoensdag, 20 april 2016 om 13:49

Vlug geleverd❕

MinnaertlucWoensdag, 9 maart 2016 om 16:09

Bestelling perfect verlopen.

prima!Donderdag, 3 maart 2016 om 18:57

Snelle levering aan een voordelige prijs!

Schrijf recensie

Naam Check
Bericht Check
tekens resterend
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Webshop Directory

Categorieën