mypainting

mypainting

www.mypainting.nl




mypainting
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaDuits, Engels, Nederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 107 beoordelingen gevonden.

Frank en Tiny15 oktober 2013 om 11:02

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

We zijn nog steeds erg blij met ons schilderij en iedereen heeft een positief en enthousiast commentaar. Natuurlijk mogen jullie dit mooie schilderij op de website zetten met onze reactie erbij.
Veel succes met jullie bedrijf en als wij in de buurt zijn, komen we beslist eens langs bij jullie in de winkel.
Groetjes,
Frank en Tiny

www.2dezign.nl13 oktober 2013 om 15:12

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

The Voice of Holland is mooi ingericht met jullie schilderijen en lijsten in de Van Gogh en Rembrandt room!
Kijken bij de live shows!

Arie12 oktober 2013 om 14:44

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik ben zo blij met de lijst die ik gekregen heb. Zoals je kunt zien op de foto combineert hij goed met het onderwerp.
Jolanda nog heel erg bedankt voor de gastvrijheid van de zomer met ons bezoek, en dat zullen we nooit vergeten!

Gerda12 oktober 2013 om 11:40

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het schilderij hangt al aan de muur.. ziet er leuk uit!
Groetjes Gerda

Willemien11 oktober 2013 om 16:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het schilderij is hier net bezorgd....we zijn er zeer blij mee en vol bewondering voor jouw talent.

Het is inmiddels feestelijk ingepakt om het aan de toekomstige eigenaar te overhandigen.
Dat is nl. mijn schoonzoon. Hij promoveert op 26 september bij de RUG (bij de faculteit filosofie en wijsbegeerte) en voor de omslag van zijn proefschrift is dit schilderij van Klee gebruikt, omdat hij dat zo prachtig vindt. Vandaar.
Ik maak een foto van hem en zijn schilderij en zal je dat dan mailen.
hg, Willemien

Bert11 oktober 2013 om 13:39

Het door mij ontvangen schilderij is inderdaad hèèl mooi! En dat wordt door alle zusters in het verzorgingshuis waar ik verblijf ook gevonden! (Ik ben 85 en ik woon hier al ruim 9 jaar) En de contacten tussen de datum van bestelling en de aflevering heb ik als zeer prettig ervaren! Tot en met de verpakking getuigt alles van grote klasse. Het is vrijdag en ik zal de komende zondag nog even afwachten wanneer ik 2 van mijn zèèr critische kinderen verwacht om te horen wat zij er van vinden! Zondag: Nou, de kinderen vonden het ook een heel mooi schilderij!! Tip, je kunt de prijzen best wat verhogen. Het allerbeste verder!
Bert

Bert11 oktober 2013 om 13:36

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het door mij ontvangen schilderij is inderdaad hèèl mooi! En dat wordt door alle zusters in het verzorgingshuis waar ik verblijf ook gevonden! (Ik ben 85 en ik woon hier al ruim 9 jaar) En de contacten tussen de datum van bestelling en de aflevering heb ik als zeer prettig ervaren! Tot en met de verpakking getuigt
alles van grote klasse. Het is vrijdagavond en ik zal de komende zondag nog even afwachten wanneer ik 2 van mijn zèèr critische kinderen verwacht om te
horen wat zij er van vinden! Zondag: Nou, de kinderen vonden het ook een heel mooi schilderij!! Tip, je kunt de prijzen best wat verhogen. Het allerbeste verder!
Bert

De Graaf11 oktober 2013 om 13:24

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Fantastisch, Fantastisch en nog eens Fantastisch !!!, De Graaf is blij, blij, blij !!!
Zojuist het schilderij in goede staat ontvangen en heb het meteen ingelijst en opgehangen.
Het is prachtig en heeft een plaatsje gekregen in mijn oude oma keuken en straalt nu van geluk.
Heel veel complimenten hoor

Wim11 oktober 2013 om 11:17

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Veel dank voor het afleveren van de schilderijen, prachtig vakman(vrouw)schap ! , Ben er heel blij mee !!!

Simone & Franz10 oktober 2013 om 15:20

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het overtreft alles!! Wat geweldig!
Jullie hebben ons heel erg blij gemaakt!
Heel veel dank aan de kunstenaar!
Kan toch niet anders dan dat hij hier ook heel trots op is?
Zo anders dan anders en zo geweldig mooi gemaakt!! Wow!
Nogmaals heel erg bedankt! !
Groeten,
Simone & Franz

Peter10 oktober 2013 om 11:19

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het schilderij is binnen! Het is echt ongelooflijk mooi gemaakt door jullie, Hollandser kan haast niet hé! Ik heb nu 2 schilderijen gekocht bij mypainting. Eentje uit de collectie van mypainting en eentje van een door mij aangeleverde foto. Beiden schilderijen zijn prachtig, ook de lijsten we uitgezocht hebben zijn super mooi! Ik ben super tevreden.
Blije groet,
Peter

Webshop Directory

Categorieën