Queen Systems

Queen SystemsTevredenheidsscore: 4.8/5
24 stemmen, 384 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.queensystems.nl




Queen Systems
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaDuits, Engels, Nederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 384 beoordelingen gevonden.

Kees Miedema14 juni 2017 om 23:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Via via bij Queen Systems terecht gekomen voor een goede PC voor mijn dochter. Vlot antwoord op mijn vragen via Email, binnen no time geregeld. Anderhalve week later een laptop voor een kennis gehaald, prima ding, voor een nette prijs. Adres vastgezet in mijn routeplanner... :-)

Peter uit Delft13 juni 2017 om 20:49

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Vandaag een taart met 3 kaarsjes! Mijn super dooper T5500 met alles dr'op en dr'aan is alweer 3 jaar lang elke dag VOL in gebruik.
Wat een stabiele en betrouwbare bak processoren is dit. De enige probleempjes waren (natuurlijk) van Windows ...
Dank Ben en John voor deze 3 jarige peuter, en misschien haalt hij nog wel Groep 5? :)

Joost13 juni 2017 om 14:03

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Inmiddels heb ik hier drie prima machines (HP Z400, Z600 en Z800) draaien die allemaal geleverd zijn door Queen Systems. Je wordt keurig geholpen, men is erg goed op de hoogte en levert kwalitatief hoogwaardige producten. Als er dan alsnog eens iets mis is wordt het ook direct verholpen. Erg fijn bedrijf om mee te werken. Ik kan Queen Systems zeker aanbevelen.

Piet13 juni 2017 om 10:54

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het is: 'Met vriendelijke groet'

Marco6 juni 2017 om 13:03

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

De Z800 draait als een zonnetje. Dit had ik veel eerder moeten weten. Een zelfbouw i7 valt in het niet bij deze prachtige machine. Het renderen is nu 1 tiende van de tijd!

En mijn dochter is SUPER blij met haar laptopje, ze straalt van oor tot oor, echt heel enthousiast is ze erover.
Krijg hij er alleen haast niet meer vanaf nu 

Als ik weer wat heb zal ik zeker aan jullie denken, super fijne ervaring met jullie, TOP
Zal zeker ook bij klanten of vrienden/kennissen jullie aanbevelen.

Piet6 juni 2017 om 9:43

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Slechte website

Queen Systems6 juni 2017 om 10:40

Goedendag Piet,
bedankt voor uw reactie.
Wij kunnen zo niet achterhalen wat nu precies het probleem is. Bovendien vinden wij u niet als klant terug. Zouden wij u misschien kunnen bellen om uitleg te vragen. Misschien kunt u ons aangeven wat u precies bedoelt.
met vriendelijke groet,
Queen Systems

Marco6 juni 2017 om 8:23

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

De Z800 draait als een zonnetje. Dit had ik veel eerder moeten weten. Een zelfbouw i7 valt in het niet bij deze prachtige machine. Het renderen is nu 1 tiende van de tijd!

En mijn dochter is SUPER blij met haar laptopje, ze straalt van oor tot oor, echt heel enthousiast is ze erover.
Krijg hij er alleen haast niet meer vanaf nu 

Als ik weer wat heb zal ik zeker aan jullie denken, super fijne ervaring met jullie, TOP
Zal zeker ook bij klanten of vrienden/kennissen jullie aanbevelen.

PietV4 juni 2017 om 15:59

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Deel2:
Beide heren zijn duidelijk experts en geven correct no-nonsens advies. De afdeling, die ik heb gezien, ziet eruit als een goed geleide operationele, logistieke en met echte kwaliteit bewaking operatie. Medewerkers gebruiken teststations om de machines uitvoerig te (burn-in) testen voordat ze aan de klanten worden aangeboden. ( kom zelf uit hetzelfde werkgebied met jaren ervaring met o.a. SUN werkstations, nu met pensioen)

Ik heb mijn configuratie nu aangepast met een Samsung SSD en een additionele data 2T drive. Om dit te kunnen uitvoeren moest ik additioneel nog een carrier bijbestellen. De bestelde ‪668261-001‬ cassette was hier de volgende dag.

Zeer tevreden en communiceer dat naar mijn netwerk! Klasse!

PietV4 juni 2017 om 15:58

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Deel1:
Vorige week mijn HP Z620 met nVidia GTX 970 GPU opgehaald (ook geschikt voor games). Nadien heb ik overleg gehad met John en Ben om zekerheid te krijgen of deze configuratie geschikt zou kunnen zijn voor gebruik met 4K video materiaal met de Davinci Resolve editor van BlackMagicEngineering. Hierna heb ik, in samenspraak, vooral gebaseerd op hun kennis de aanschaf opgestart.

De eerste testen met Davinci Resolve waren al 100% succesvol. Rendering van 4K materiaal was veel sneller dan de werkelijke clip duur, de CPU loading was <60%, bij editing minder dan 14%. Het geluid van het werkstation bleef extreem laag, ik zag dat de temperatuur van de CPU's onder 53C was en de GPU onder de 44C bleef, totaal geen stress zoals men bij een 6core i7 direct kan waarnemen!

Ferry2 juni 2017 om 23:01

Ik kwam in aanraking met QueenSystems in een periode dat ik werkloos was. Bestelde toen een tweede-Hans server. Hier nooit spijt van gehad. Dik tevreden tot de dag van vandaag. Ze reageren snel, accuraat, leveren snel en hanteren het gemak van betalen met iDeal. Ik ben iemand die niet zo snel webshopt en vooral niet als het om grote bedragen gaat. Maar bij QueenSystems durf ik dit met een gerust hart te doen.
Dat is toch Top?

Leo30 mei 2017 om 15:12

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Erg tevreden. Zeer goed geholpen aan de telefoon en de bestelling ook perfect verlopen. Het product ben ik erg tevreden mee.

Wim21 mei 2017 om 17:11

Volgens mij wordt deze waarderingssite best eentonig.
Een en al lof en veren in de k...!
Maar het is allemaal waar :-)
En ik sluit me daar met een volle mond bij aan!

Evercord22 april 2017 om 22:18

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik ben zeer tevreden hoe het hele bestel- en leveringsproces bij Queensystems is verlopen.
Ik heb daar een HP Z400 Workstation besteld en gevraagd daar nog een aantal aanpassingen aan te doen.
Tijdens de Paasdagen besteld en woensdagmiddag was het systeem al weer "up & running"!
Voorts ziet het Workstation er als nieuw uit.
Samengevat een aanrader met de service gerichte medewerkers van Queensystems zaken te doen!

Eric21 april 2017 om 12:33

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Mooie workstation aangeschaft. Deze ziet er perfect uit en alles werkt naar behoren. Het contact met Queen Systems is aangenaam, helder en snel.

Een echte aanrader!

J. Galavazi20 april 2017 om 9:07

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ha die Queen Systems,

Jullie hebben meneer De Weijer, een kennis van me helemaal blij gemaakt met een HP Workstation van jullie, top gedaan hoor!
Hij had nog een converterkabel nodig. Deze heb ik hem gegeven en nu is hij Superblij!
Tot de volgende bestelling.
Ga zo door...

S. TerSteeg19 april 2017 om 16:10

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Bericht van Sjoerd Tersteeg op Woensdag, 19 april 2017 om 12:00

4 refurbished HP Z600 Workstation besteld en heel netjes geleverd gekregen. prettig meegedacht door Ben voor een videokaart upgrade en een processor met meer cores/threads. heel prettig zaken doen met Queensystems. een aanrader voor iedereen! zeker als je een workstation wil maar niet de hoofdprijs wil/kan betalen.

Voorhout19 april 2017 om 12:03

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Een paar weken geleden een Dell T3600 ontvangen, netjes geïnstalleerde computer. Wel een probleempje met het geheugen maar dat was snel opgelost.
Zeer vriendelijke en vakkundige hulp. Apsolute aanrader om bij Queen systems een refurb. workstation te kopen.

Steven van Luijn11 april 2017 om 18:38

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Duidelijk, eerlijk helder. Meer is er niet nodig lijkt me?

Oh ja, super vriendelijk personeel en duidelijk kennis van zaken. Ik ben erg tevreden!

Groet, Steven

Edwin v E.6 april 2017 om 10:20

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Beste Queen Systems,

Ik heb de upgrade van twee E5 Cpu's uitgevoerd en deze is goed gelukt. Ben nu een burn-in test aan het draaien.
Het systeem is inderdaad ongeveer een factor 4 sneller vergelijkbaar met een i7-6700.
Ik ga er vanuit dat de burn-in test goed gaat, de CPU die vervangen is, gaat dan retour naar jullie.

Bedankt voor het goede advies en services. Mocht ik nog een powersysteem nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden.

Gert-Jan uit Gouda1 april 2017 om 18:39

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ook na bijna een jaar nog prima service toen het aan/uit knopje van de laptop het niet meer deed.
Toen dat niet te repareren bleek een andere (zelfde) laptop gekregen.

Helemaal goed!!!

A uit Enschede1 april 2017 om 13:15

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Duidelijke site, duidelijke communicatie, vlotte afhandeling. Zeer tevreden.

Jasper Fidder20 maart 2017 om 15:32

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Online een cooling gekocht voor mijn werkstation. na de bestelling gebeld door het bedrijf, om te verifieren of dit de goede is, en waarvoor ik hem wil gebruiken. Ik vond het prettig dat ze met mij mee dachten. Later is er nog een keer gebeld of de installatie goed is gegaan. Ik vind dat een fijne manier van zaken met elkaar doen. Bedankt :)

Bart6 maart 2017 om 18:04

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Intel processor en HP heatsink aangeschaft. Netjes verpakt en snel geleverd. Blijf met interesse jullie aanbod in de gaten houden!

Ibrahim V2 maart 2017 om 23:45

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Top bedrijf met Top producten en Top mensen.
Z600 werkstation gekocht, last minute nog een geheugen upgrade kunnen uitvoeren.

100% tevreden, ga zo door !

Webshop Directory

Categorieën