Yu-Gi-Wang

Yu-Gi-Wang

www.yu-gi-wang.nl




Yu-Gi-Wang
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaEngels, Euro

Beoordelingen

Er zijn 583 beoordelingen gevonden.

Christiaan1 juni 2018 om 15:19

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Weer goede kwaliteit kaarten gekocht en elke keer weer goed verpakt ben nogmaals tevreden over míjn aankoop.

T.D.27 mei 2018 om 21:20

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik heb zeer tevreden, de kaarten zijn van zeer goede kwaliteit en worden goed beschermd verzonden. De Boosterpacks zijn daarbij leuke extra's.

De service is ook erg goed, vragen worden ontzettend snel beantwoord en kaarten zijn na bestellen de volgende dag in huis.

Zeker een aanrader

Linda24 mei 2018 om 13:08

snelle verzending. kaarten waren van mij in goede staat. werkbare webshop die overzichtelijk is.

R23 mei 2018 om 16:07

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Werkbare website, ruim assortiment, goede kwaliteit, snelle levering en uitstekende verpakking. Reeds een aantal bestellingen gedaan en elke keer erg tevreden. Prima webshop!

Perseverance joao22 mei 2018 om 13:15

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik koop ook vaak mij kaarten bij yugi wang en altijd te vrede geweest, alleen heb ik dit keer mij bestelling nier binnen we zijn nu een week verder.

P.S zal mooi zijn als we telefonisch contact kunnen hebben met jullie.

Yu-Gi-Wang.nl22 mei 2018 om 13:19

Wij hebben uw order retour ontvangen, op mail van ons wordt tot op heden niet gereageerd en uw doorgegeven telefoonnummer klopt niet. Wij hopen dan ook graag een mail met uw telefoonnummer te ontvangen.

Christiaan21 mei 2018 om 17:58

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ook deze keer zijn de kaarten weer goed verpakt en snel verzonden ben heel tevreden over mijn aankoop

Sliekie18 mei 2018 om 19:41

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Prima! Keurig verpakt, snelle levering

Eric18 mei 2018 om 13:46

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Snelle levering, top kwaliteit, heldere en duidelijke communicatie!

Sander17 mei 2018 om 14:14

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Helemaal top alles mooi ingepakt en snel verzonden , alleen zal wel mooi zijn soort van spaarpunten systeem qua bedrag wat je koopt en dan bik zoveel punten korting? Heb al 5/6 x besteld zou wel mooi zijn soort van beloning ? En mensen komen vaker

Yu-Gi-Wang.nl17 mei 2018 om 14:18

Goed idee. Wij gaan onderzoeken of dit via deze website te realiseren valt.

Christiaan17 mei 2018 om 13:42

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Vaak kaarten gekocht bij Yu-Gi-Wang.nl het is altijd netjes verpakt en snel verzonden dus altijd een tevreden klant.

Daantjeu15 mei 2018 om 16:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Vandaag mijn ash blossom in de mail ziet er beter uit dan verwacht zeker een grade 9 minimaal foto > https://prnt.sc/ji6llm

Daantje15 mei 2018 om 16:16

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Foto's https://prnt.sc/ji6h91 https://prnt.sc/ji6hr6
Top kaarten geen spijt als je besteld hebt. Er staat ook bij of het near mint of lightly played of played cards zijn. Zo weet je wat je besteld en wat je zal gaan krijgen.

Daantje15 mei 2018 om 16:11

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Je kan je kaarten bestellen en ze komen ophalen ook mooi als je moet werken en je hebt iets besteld wat niet door de brievenbus kan.Gewoon bestellen en het dan ophalen top service!!

Daantje15 mei 2018 om 16:10

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles is al gesleeved en je krijgt een gratis mega tin erbij als je voor 150 euro of meer koopt mooie deals en aanbiedingen aanrader. Vandaag bestelt is morgen in huis!!

Daan15 mei 2018 om 16:00

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Mooie collectie kaarten hoop op een breder assortiment in de webshop!!

Daan15 mei 2018 om 15:57

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Goed spul en mooi op tijd!!

Ricardo13 mei 2018 om 13:25

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Dit is de website waar ik naar zocht! Eindelijk losse kaarten kunnen kopen voor een eerlijke prijs zonder dikke verzendkosten!

Kaarten vrij snel ontvangen en alle kaarten zitten netjes in transparantie sleeves, die weer in een Displaycase, die weer in bubbelplastic. Goed verpakt en veilig aangekomen 10/10

Lola12 mei 2018 om 22:43

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Fantastische service. Snel verzonden, kaarten waren super netjes ingepakt en verstuurd.
1 nadeel van de website was dat we per ongeluk een Japanse YuGiOh kaart erbij kregen, maar dat stond niet duidelijk in de omschrijving van de kaart. Ook was het plaatje daarvoor te klein

Yu-Gi-Wang.nl12 mei 2018 om 22:52

Momenteel erg druk maar wij zullen het bij de kaarten gaan noteren dat het buitenlandse kaarten betreffen.

Merkan11 mei 2018 om 15:13

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Goeie kwaliteit kaarten, allemaal in mint conditie volgende dag al gelvered. alleen weinig nieuwere kaarten beschikbaar in de shop zoals alle xyz monsters en alle link monster zou dat graag willen zien.

Frank9 mei 2018 om 13:48

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Voor mij is dit nummer 1 webshop aangaande verkoop losse Yugioh kaarten. Weer een aantal kaarten besteld, zeer goed verpakt een zeer snelle levering.
Kwaliteit zoals altijd perfect!!!!

cesar wouters4 mei 2018 om 13:23

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Heel veel bestellingen gedaan in de afgelopen weken en niks te klagen. Kaarten zijn altijd in goede staat en de service is ook perfect.

Freek Sprangers27 april 2018 om 14:44

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Afgelopen tijd al verschillende bestellingen binnen gehad, alles top kwaliteit

Wesley27 april 2018 om 13:30

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Na meer dan 10 bestellingen nogsteeds tevreden en altijd top service

Rob18 april 2018 om 21:12

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Kaarten in mint condition en snelle levering.
Al een paar jaar heel tevreden.

Webshop Directory

Categorieën