EasyWebshop

De helpdesk contacteren

Zelfhulp

Contact Op de Info & Support pagina kunt u uw vraag intikken: er wordt dan automatisch naar een antwoord gezocht. Bekijk ook de Veelgestelde vragen en de Documentatie. Zo heeft u het snelst een antwoord.

Standaard support

Contact Komt u er toch niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de helpdesk. Als u een account heeft, gelieve dan eerst in te loggen. Daarna kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Gebruik bij voorkeur deze methode. U zal zien dat uw ticket in de meeste gevallen heel snel beantwoord wordt.

Dringende vragen (High priority)

Contact Als het een dringende vraag betreft, kunt u voor priority support kiezen. Uw support ticket krijgt dan voorrang op de andere wachtende tickets.

Voor priority support rekenen we een klein bedrag aan. Waarom?

Vroeger kon de klant kiezen tussen lage, gemiddelde en hoge prioriteit. "Dringend" is een relatief begrip: er waren helaas klanten die alleen maar high priority tickets verzonden (ook voor vragen die in de documentatie terug te vinden zijn). Hierdoor kwamen de echt dringende tickets soms in een wachtrij terecht.

Het is niet onze bedoeling om veel te verdienen met dringende tickets (hiervoor is het bedrag te laag). De bedoeling is om een snelle service te kunnen bieden bij hoogdringende problemen. Het bedrag fungeert hier dan ook als een soort filter.

Responstijd

De responstijd van ons online support systeem ligt doorgaans tussen enkele minuten en enkele uren op werkdagen, afhankelijk van de drukte. Tickets die voor 16u verzonden zijn, worden bijna altijd dezelfde werkdag beantwoord.

De drukste dag is maandag.

De online support hanteert een fair use policy: bij misbruik krijgen andere tickets voorrang, ook als ze op een later moment zijn verzonden. Op deze manier kunnen we support snel, efficiënt en gratis houden.

In deze situaties kan een antwoord langer op zich laten wachten:

Veelgestelde vragen

Kan ik niet gewoon een e-mail sturen? Wat is jullie e-mail adres?
Dit is helaas niet mogelijk. De belangrijkste reden hiervoor is dat het volume aan contactopnames te groot is om efficiënt via e-mail te kunnen behandelen. Support tickets maken het eenvoudiger om een probleem aan een webshop én aan vorige contactopnames te linken.
Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Zie het antwoord in onze veelgestelde vragen.
Ik wil een screenshot, foto, logo of bestand verzenden
U kunt een bijlage toevoegen aan uw ticket als u ingelogd bent.

Tips voor contact opnemen

Gebruik het intern support systeem
Het aantal contactkanalen is beperkt. Hierdoor kan een ticket veel sneller en efficiënter behandeld worden.

Reageer a.u.b. niet op automatische e-mails: deze e-mailadressen werken niet. Gelieve geen forums of social media te gebruiken: contactopnames via deze weg worden niet beantwoord.
Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk
Onze software is heel uitgebreid. Een probleem gaat meestal over een specifiek onderdeel. Helaas moeten we vaak volgende reacties terugsturen: "Welk product bedoelt u?" of "Welke pagina kunt u niet aanpassen?". Geef voldoende informatie mee zodat we niet eerst moeten uitzoeken wat het probleem precies is en dus onmiddellijk kunnen zoeken naar een oplossing.
Stel één vraag per ticket
Anders loopt u het risico dat uw ticket met vijf vragen in de wachtrij wordt geplaatst omdat één vraag ervan niet onmiddellijk kan beantwoord worden.

Bedankt om rekening te houden met deze tips: alleen zo kunnen wij het support systeem snel, efficiënt en gratis houden.


Volgende pagina: Appendix 1: webshop beveiliging en privacy >>>

Overzicht

Info

Documentatie